Support / Onderhoud
Over support en onderhoud kunnen we kort zijn: daar staan we voor. Wij willen dat je tevreden bent en blijft over de internetoplossingen die we voor jou maken. Dat is onze eer te na. Draait in jouw bedrijf een product van Exaforte? Dan zorgen wij voor onderhoud en ondersteuning. Zo hebben we een online ‘ticketsysteem’ waar je zeven dagen in de week vragen kunt stellen of problemen kunt melden. Door in te loggen op onze supportdesk zijn alle relevante gegevens meteen gekoppeld aan je melding. Verdere toelichting is dus overbodig. Natuurlijk zijn we ook via e-mail en telefoon bereikbaar.
Duurzame relatie
In onze visie staat dat we ‘een duurzame relatie met onze klanten willen opbouwen’. Dat staat er niet voor niets. Wij zijn graag jouw IT-partner voor de lange termijn. Onderhoud en support horen daar vanzelfsprekend bij. Ons motto is: laat mensen doen waar ze goed in zijn. Wij kennen elke pixel en elke byte van jouw systeem. Een betere ‘onderhoudsmonteur’ voor jouw softwaresysteem vind je nergens. Eén telefoontje of een simpele e-mail kan het begin zijn van een langdurige en vruchtbare samenwerking.